Stockholm 28 juni - 3 juli

... mysigt här uppe i Stockholm,
åkte upp med Samuel och Julia i söndags och har umgåtts med brorsan men framförallt med hans fru; Julia denna veckan, har hjälpt henne att packa inför flyttningen medan samuel har vart uppe i Kiruna som säljare, i tisdags kom även syrran upp, Samuel kom hem i dag och nu är Julia och han i Stockholms city på ett hotell, dom firar 5- årig bröllopsdag! :)

Igår var jag och Josefine och lekte av oss lite på lekplatsen en bit bort från deras hus, de va najs.
Idag har vi packat lite och sedan drog Julia, Josefine och jag till Kista galleria och shoppa och käka lite mat.
Sedan drog vi till Arlanda och hämta upp Samuel. :)

Har vart riktigt skönt denna veckan att inte behöva leva upp till ngt utan bara va sig själv å bara chilla och vara total galen!
Har vart en mysig vecka, ska bli kul att umgås lite mer med er innan vi drar hemmåt.
Ni är så underbara, älskar er så!  


Lite bilder xD


     

Jag ser ut som en apa. Josefines snygga ring, hon shoppade idag, bilden blev rätt najs xD tagen av mig xP

 

Söta syrran.


Tjooo ha de najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0